Έγκριση σχεδίου: “Self-improvement through Theatre” στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού προγράμματος Erasmus+ (KA229)

Το σχέδιο “Self-improvement through Theatre” (Αυτοβελτίωση μέσω του θεάτρου) είναι ένα από τα 4 σχέδια σχολικών συμπράξεων (ανταλλαγή καλών πρακτικών) στο πλαίσιο του προγράμματος Erasmus+ (KA229) που εγκρίθηκαν για το Γυμνάσιο Σοφάδων. Έχει διάρκεια 2 έτη, από 1.9.2019 έως 31.08.2021 και η γλώσσα στην οποία θα υλοποιηθεί είναι η αγγλική. Τα σχολεία εταίροι μας είναι 4 και είναι τα ακόλουθα:

 

  1. Το Γυμνάσιο “Szkola Podstawowa im Wladyslawa Stanislawa Reymonta w Szczutowie” που βρίσκεται στην πόλη Szczutowo, στην Πολωνία, το οποίο είναι και ο αιτών οργανισμός.
  2. Το σχολείο “Istituto Comprensivo Parco della Vittoria”, το οποίο βρίσκεται στην πρωτεύουσα της Ιταλίας, τη Ρώμη.
  3. Το σχολείο “Goksun Nevzat Pakdil Yatili Bolge Ortaokulu” που βρίσκεται στην πόλη G?ksun της Τουρκίας.
  4. Το σχολείο “Scoala Gimnaziala “Nicolae Tomovici Plopsor” στην πόλη Plop?oru της Ρουμανίας.

Κατά τη διάρκεια των δύο ετών θα πραγματοποιηθούν 4 κινητικότητες μαθητών και εκπαιδευτικών του Γυμνασίου Σοφάδων.

ΣΤΟΧΟΙ

Το θέμα αναφέρεται στην πολιτιστική πολυμορφία της Ευρώπης. Δεδομένου ότι το θέατρο είναι μια τέχνη που περιλαμβάνει πολλές δεξιότητες από διαφορετικούς τομείς κύριος στόχος μας είναι να βελτιώσουμε τις επικοινωνιακές και συνεργατικές δεξιότητες των μαθητών μας. Θα επιδιώξουμε μέσω της υλοποίησης του σχεδίου να δημιουργήσουμε τα κατάλληλα περιβάλλοντα μάθησης για τους μαθητές μας, προκειμένου να αναπτύξουν βασικές δεξιότητες, αυτοπεποίθηση και να προσφέρουμε σ’αυτούς ευκαιρίες για συνεργατική αλληλεπίδραση, διεθνή συμμετοχή σε πολλαπλές εκδηλώσεις και ποικίλη αυτο-έκφραση.

Aναλυτικά μπορείτε να διαβάσετε για τους στόχους του σχεδίου στο ιστολόγιο:  https://erasmusplus48543936.wordpress.com/category/self-improvement-through-theatre/

Αφήστε μια απάντηση

Η διεύθυνση του email σας δεν θα δημοσιευθεί.