ΣΠΟΥΔΑΙΕΣ ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ ΤΟΥ 1ΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΣΟΦΑΔΩΝ ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΛΟΓΟΥ

Μεγάλη επιτυχία σημείωσε ο όμιλος ρητορικής του 1ου Γυμνασίου Σοφάδων Καρδίτσας στους Δ΄ Πανελλήνιους Αγώνες Λόγου του κολλεγίου Ανατόλια Θεσσαλονίκης που διεξήχθησαν στις 2-4 Μαρτίου 2018.

Στο πλαίσιο του προγράμματος «Ρητορική στην Εκπαίδευση», που πραγματοποιείται στο σχολείο μας εδώ και 4 χρόνια από την υπεύθυνη του ομίλου ρητορικής κα Τσιάκου Ασπασία-Παρασκευή, δεκατρείς (13) μαθητές μας μυήθηκαν στα χαρακτηριστικά του ρητορικού λόγου, καλλιέργησαν τη ρητορική τους δεινότητα και αξιοποίησαν επικοινωνιακές δεξιότητες, ενώ, παράλληλα, ενίσχυσαν τις αξίες της ομαδικότητας και της ευγενούς άμιλλας.

Οι δύο ομάδες των διττών λόγων έλαβαν σπουδαίες διακρίσεις, συγκεκριμένα την 5η και τη 12η θέση αντίστοιχα, ενώ η μαθήτρια Αποστολοπούλου Στεφανία έλαβε εύφημο μνεία, καθώς πήρε την 4η θέση στο αγώνισμα του προτρεπτικού λόγου.

Οι μαθητές που έλαβαν μέρος στους αγώνες είναι οι:

  • Τσιμπίδα Βασιλική (1η ομάδα Διττών λόγων)
  • Θωμαΐδη Δήμητρα (1η ομάδα Διττών λόγων )
  • Κουκόση Παρασκευή (1η ομάδα Διττών λόγων)
  • Μανωλεδάκη Δέσποινα ( 2η ομάδα Διττών λόγων)
  • Δασκαλοπούλου Αικατερίνη ( 2η ομάδα Διττών λόγων)
  • Ευαγγελόπουλος Χριστόφορος ( 2η ομάδα Διττών λόγων)
  • Αποστολοπούλου Στεφανία (Προτρεπτικός λόγος)
  • Χατζή Μαρία (Προτρεπτικός λόγος)
  • Διαμαντή Αλεξάνδρα (Προτρεπτικός λόγος)
  • Μπουμπάρας Στέλιος (Αυθόρμητος λόγος)
  • Χατζηγιάννης Θωμάς (Αυθόρμητος λόγος)
  • Κοσκινιώτη Αικατερίνη (Εκφραστική ανάγνωση)
  • Μούτσο Αικατερίνη (Εκφραστική ανάγνωση)

 

Σκόπιμο κρίνουμε να ευχαριστήσουμε τον Μορφωτικό Σύλλογο Σοφάδων για την ευγενική του χορηγία για την πραγματοποίηση της εκπαιδευτικής μας εκδρομής. Παράλληλα, η όλη διαδικασία πραγματοποιήθηκε με την αδιάλειπτη στήριξη της διευθύντριας, κας Βλόντζου Ελένης, όπως και του συλλόγου διδασκόντων του σχολείου μας.

Οι εκπαιδευτικοί που ανέλαβαν την προετοιμασία και την εμψύχωση των μαθητών, αλλά και συμμετείχαν ως κριτές στους αγώνες (Τσιάκου Ασπασία-Παρασκευή, Τσαπούρη Ευπραξία, Νάρη Μαρία και Ντάλλα Σπυριδούλα) ένιωσαν βαθιά ικανοποίηση και περηφάνια για τη σπουδαία πορεία και τη διάκριση των μαθητών τους.

Αξιοσημείωτο είναι ότι οι μαθητές, μέσα από ενασχόλησή τους με τη ρητορική και τη συμμετοχή τους στους αγώνες λόγου, καλλιεργούν την καλλιέπεια, μαθαίνουν να σκέφτονται και να μιλούν κριτικά και δημιουργικά και, τελικά,  αποκομίζουν ανεκτίμητα εφόδια που έχουν εγχαραχτεί ανεξίτηλα στη μνήμη τους.

Αφήστε μια απάντηση

Η διεύθυνση του email σας δεν θα δημοσιευθεί.